TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI MAARİF MODELİ UYGULAMASI- Benim Mekanım

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Uygulamaları kapsamında 9. Sınıf Türk Dili ve Edebiyatı dersi süreç odaklı performans değerlendirmelerimizden biri olan "Benim Mekanım " adlı performans görevini yerine getirdik. Öğrencilerimiz ders kitabından seçtikleri bir mekan ile kendi belirledikleri bir mekanı fiziksel, coğrafi ve kültürel özellikleri açısından slayt yaparak karşılaştırdılar. Öğrencilerin sunumları ; etkili bir giriş yapabilmeleri, fikirlerini sunabilme, sunumu bağlama uygun görsel ve işitsel araçlarla zenginleştirme, bilgi toplama , ses tonu, diksiyon , jest mimik kullanımı ve zaman yönetimi gibi değerlendirme ölçütleri dikkate alarak yapmaları sağlandı. Öz ve akran değerlendirme formlarıyla yapılan çalışmalar sınıf içerisinde değerlendirildi.